دمنوش سحر لاغری: اثر “درمان معجزه آسا”
نوشته شده توسط : مهران

چای دمنوش لاغری سحر

 

این یک درمان معجزه آسا از شرق دور محسوب می شود ، گفته می شود شما را لاغر می کند ، پوست را تمیز می کند و حتی در برابر سرطان محافظت می کند. دمنوش سحر برای لاغری  محبوبیت روزافزونی پیدا می کند ، طرفداران سرسخت حتی معتقدند که عمر را افزایش می دهد. اما حقیقت افسانه های سلامتی در مورد برگ های سبز چیست؟ EAT SMARTER مهمترین س questionsالات را روشن می کند: چای سبز ، جلوه ها و افسانه ها.

 

دمنوش سحر لاغری: اثر “درمان معجزه آسا”

اثرات درمانی متعددی به چای سبز نسبت داده می شود و آسیایی ها هزاران سال است که به اثرات سلامتی آن قسم خورده اند. در اینجا نیز ، لاغری با دمنوش سحر به طور فزاینده ای محبوب شده است و مطالعات علمی متعددی در مورد اثربخشی آن است. اما س questionال پیش می آید. دمنوش لاغری سحر : آیا م workثر است یا فقط یک افسانه است؟ طبق مطالعات ، برخی از مواد موجود در سفارش دمنوش سحر  (به عنوان مثال فلاونوئیدها ، اسیدهای فنولیک و کومارین ها) از بیماری های روزمره و حتی سرطان محافظت می کنند. علاوه بر این ، آنتی اکسیدان های موجود در چای به اتصال رادیکال های آزاد خطرناک که می توانند شما را بیمار کنند ، کمک می کند. دمنوش گیاهی سحر همچنین دارای اثرات ضد التهابی است ، می تواند فشار خون را کاهش دهد و طبق برخی مطالعات ، از بیماری های قلبی عروقی محافظت می کند. علی رغم همه سرخوشی ها ، کارشناسان نسبت به به تصویر کشیدن دمنوش های گیاهی سحر به عنوان یک معجزه آسا هشدار می دهند.

 

محصولات دمنوش سحر: تاثیری در کاهش وزن دارد؟

آنچه می خواهید بخورید ، مقدار زیادی چای سبز بنوشید و وزن کم کنید؟ متأسفانه ، این کار نمی کند – چای سبز نمی تواند معجزه کند ، و متأسفانه شما هم نمی توانید آن را باریک بنوشید. با این حال ، ترکیبات موجود در چای سبز می توانند از یک رژیم غذایی همراه با یک رژیم غذایی سالم و ورزش پشتیبانی کنند: نوشیدنی گرم هیچ کالری ندارد ، اما سوخت و ساز بدن و چربی سوزی را تحریک می کند. در اینجا پنج چای برتر برای کاهش وزن آورده شده است.

 

 

اینجا کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: